در کلینیک ثمین قبل از انجام لیزر، پوست بدن شما توسط پزشک متخصص معاینه می شود تا عوارض جانبی لیزر که ممکن است برای شما پیش بیاید را به درستی پیش بینی کند و تا قبل از لیزر کل بدن،  اقدامات لازم را انجام دهد تا از عوارض لیزر جلوگیری کند.

مرکز ثمین مجهز به دو دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو 2022 و سوپرانو آیس تیتانیوم می باشد. در این مجموعه سعی شده است انتخاب دستگاه ها به گونه ایی باشد که همه تایپ های پوستی را پوشش دهد. مشاوره های قبل از انجام لیزر توسط پزشک مجموعه برای شما این امکان را فراهم میکند که در کم ترین زمان بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

در کلینیک زیبایی ثمین سعی بر این شده است که نحوه خدمت رسانی به گونه ایی باشد که تمام اقشار محترم جامعه با هر بودجه ایی بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

دستگاه لیزر کندلا

دستگاههای لیزر موی کندلا جزو جدیدترین دستگاههای موجود در بازار با هدف حذف موهای زائد هستند که با بهره گیری از تکنولوژی بسیار پیشرفته لیزر توانسته اند سرعت و دقت بالاتری نسبت به سایر دستگاههای لیزر مو داشته باشند.

شاخصه های مهم دستگاه کندلا عبارتند از:

  • راحتی بیمار حین انجام لیزر با کندلا
  • سرعت در رسیدن به نتیجه مطلوب
  • سری شخصی و مخصوص
  • عدم ارتباط دستگاه با بدن مراجعه کننده
  • قابلیت استفاده برای انواع پوست
  • بازده و سرعت مناسب دستگاه
  • به حداکثر رساندن ناحیه قابل درمان در یک جلسه
  • کولینگ بسیار قوی دستگاه که انجام لیزر بدون درد را فراهم میکند

دستگاه سوپرانو تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لیزر های رفع موهای زائد می باشد.این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی 3D SHR می تواند هر 3 طول موج الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ را پشتیبانی کرده و درمان رفع موهای زائد را با بالاترین اثربخشی درتمام تایپ های پوستی انجام دهد. این دستگاه با بهره گیری از لیزربار و ماژول بار آمریکایی اورجینال و سیستم کولینگ(خنک کنندگی) ترکیبی TEC به همراه واترپمپ ایتالیایی اورجینال با قابلیت خنک کنندگی تا -18 درجه می تواند درمانی موثر بدون هیچ گونه درد و سوختگی را به ارمغان بیاورد.

هر دو دستگاه موجود در این مجموعه دارای FDA  امریکا و CE  اروپا می باشد که بیشترین تاثیرگزاری را دارند که در جلسه مشاوره با توجه به تایپ پوستی مراجعه کننده بهترین روش درمان انتخاب میشوند.